Vem är jag?

Jag heter Lova Molin och är en driven och positiv tjej på 23 år med stort intresse för träning och hälsa! Jag är licencierad styrketräningsinstruktör och har hållt på med alla möjliga olika träningsformer genom livet. Allt från gymnastik till thaiboxning. Förutom att blogga läser jag till Socionom på Göteborgs Universitet. Bor och är uppvuxen i Göteborg, tränar just nu på Sportlife. Kombinerat med utomhusträning i form av löpning & prommenader! De träningsformer som jag gillar att utöva är löpning, olika typer av dansklasser, yoga och styrketräning. 

Vill du komma i kontakt med mig?
Är det något mer du vill veta?

Mejla mig på [email protected]





Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

Ja va roligt gumms! här ska jag följa dig! <3 PUSS

2010-10-12 @ 02:34:58
URL: http://aveny.se/thehansonsisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0